Friday 16 December 2011

harii aku kenak anok oleh yan aku !

mula2 aku x disuruh kakak aku bukak pintu , pasya aku pun xmok bukak pintu waktu adik ku nangis . Then, yan aku keluar sebab nya dengar adik aku nangis ... mek duak kak eka x tauk papa pun , alu yan ketok pintu kuat kuat ! waktu ya juak pintu ya brolah x pat di bukak,lekakya aku pun ambik lah brg k potong rambut, ku bukak pintu ya lekakya nak bapak aku pun tikam tongsampah first aku then, nya tikam kain baju dalam bakol..aher sekali nya tikam A-nga kat aku ... semua yg ku pdh tek yang d tikam bapak ku tek nak semua nya kenak akku ... aku pun sik tauk kenak aku d tembak nya dakya gegilak ... aku pun angkat lah kain baju kotor ya ngn tong sampah yg banyak pantiliener ya huh! menajam jiwa aku rasa nak mampos jak aku d tikam org kedak ya ... huH! tapi aku x lah nak nangis , aku pun x lah nak melawan .... klah ,. blahhhh...

No comments:

Post a Comment